Το blog ως παράγοντας επιτυχίας της διαδικτυακής επιχείρησης

Θέλετε περισσότερους επισκέπτες και πελάτες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Μια στρατηγική μάρκετινγκ που μπορεί να εφαρμοστεί εύκολα και χωρίς περιττά έξοδα περιλαμβάνει την δημιουργία ενός blog, ένα αποτελεσματικό εργαλείο προώθησης πωλήσεων.

Κατασκευή eshop με πλήρη υποστήριξη

Ο αρχικός σχεδιασμός eshop περιλαμβάνει το εξωτερικό design, το UX και την λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να είναι όσο το δυνατόν φιλικό στους επισκέπτες. Η προσθήκη ιστολογίου θα το κάνει ακόμη ποιο ζωντανό αφού θα προσφέρει ενημέρωση και πολύτιμες πληροφορίες στους χρήστες.

Ένα blog μπορεί να κάνει μια επιχείρηση γνωστή σε ένα ευρύτερο κοινό από ό, τι εάν απλά διαφημίζεστε στο Facebook ή σε κάποιο banner. Το blog, ως στρατηγική μάρκετινγκ, επιτρέπει τον έμμεσο διάλογο με τους επισκέπτες και συγκεντρώνει πολλές σημαντικές απόψεις και σκέψεις σε ένα μέρος. Επιτυγχάνει έτσι την διαδραστικότητα και σχόλια πελατών. Δημιουργεί περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και αυτό είναι κάτι που μπορεί να ξεκλειδώσει καλύτερες βαθμολογίες και σημαντικά μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Η ομάδα του MerchantPro Hellas έχει συγκεντρώσει τα 4 κύρια χαρακτηριστικά ενός ιστολογίου ή blog όπως συνηθίζεται και ανέλυσε ώστε να μπορεί να σας τα προσφέρει και να σας βοηθήσει με την δημιουργία του δικού σας blog.

Ακολουθεί η λίστα με τους 4 ΧΡΥΣΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ BLOGGING:

  1. Τα οφέλη του blogging.
  2. Πώς ακριβώς να δημιουργήσουμε ένα σωστό blog.
  3. Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνετε σε ένα blog.
  4. Πώς να προωθήσουμε σωστά ένα blog.

Τα οφέλη του blogging.

  1. Εμφανίζονται οι υπάρχοντες χρήστες. Μερικές φορές οι επισκέπτες θέλουν να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες πριν επικοινωνήσουν με ένα е-shop και προβούν στην αγορά κάποιου προϊόντος ή αγαθού. Το ιστολόγιο μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία μιας ευνοϊκής επιχειρηματικής εικόνας μια σωστής επιχείρησης. Μην διστάσετε λοιπόν να δημιουργήσετε ένα blog για να δείξετε ότι υπάρχει ένα πραγματικό άτομο πίσω από το τιμόνι του διαδικτυακού καταστήματος που κατανοεί καλά τη δουλειά του και μπορεί να προτείνει λύσεις και την σωστή υποστήριξη στον πελάτη πριν εκείνος προβεί σε αγορά αλλά και μετά την αγορά του προϊόντος ή του αγαθού.
  2. Καλύτερη ευρετηρίαση στις μηχανές αναζήτησης, το γνωστό σε όλους μας SEO. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά, περιγραφές και διευθύνσεις URL αντίστοιχα και θα δείτε ότι αυτό είναι ένα πολύ εύκολο στη χρήση εργαλείο για την βελτιστοποίηση του ιστότοπου σας στης μηχανές αναζήτησης.
  3. Βοηθά στην οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες σας. Αυτό τους δίνει μια πηγή πληροφοριών που θα ακολουθούν με συνέπεια. Εγγυάται ότι οι πελάτες θα σας είναι πιστοί και θα σας ακολουθούν σε κάθε βήμα.
  4. Παρέχει χώρο για συνεργάτες. Το ιστολόγιο μπορεί να γίνει ένας εικονικός χώρος για την προώθηση μέσων και στρατηγικών και επίσης μπορεί να γίνει κανάλι μέσων από το οποίο θα αποκομίσετε πρόσθετα οφέλη, όπως νέοι συνεργάτες. Εκτός από κάποια συνεργασία αυτό μπορεί να επιφέρει και άλλα κέρδη όπως κάποια διαφήμιση επι πληρωμή από κάποιον συνεργάτη σας για κάποιο νέο προϊόν ή υπηρεσία.

Μπορείτε να κερδίσετε επιπλέον έσοδα από το ιστολόγιο σας. Μια επιπλέον πηγή εισοδήματος από το διαδίκτυο. Απλώς εγγραφείτε σε ένα πρόγραμμα συνεργατών, affiliate partnership, τοποθετήστε μια διαφήμιση στον ιστότοπο σας, είτε banner είτε κάποιον σύνδεσμο και κερδίστε την προμήθεια σας.

Πώς ακριβώς να δημιουργήσουμε ένα σωστό blog.

Δημιουργία στρατηγικής

Πριν ξεκινήσετε να εργάζεστε πάνω σε ένα blog, είναι καλό να σκεφτείτε τι θέλετε να επιτύχετε, τι είδους περιεχόμενο απαιτείται για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Θέλετε να δημοσιεύσετε νέα, διασκεδαστικές φωτογραφίες ή σεμινάρια για τους χρήστες; Γράψτε τα πάντα σε ένα πρόχειρο κομμάτι χαρτί και κάντε ένα προσχέδιο για να ακολουθήσετε μια συντακτική γραμμή.

Παρέχετε σχετικό περιεχόμενο

Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθείτε να προωθήσετε το blog σας, τίποτα δεν θα συμβεί εάν οι επισκέπτες δεν βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Σχεδιάστε μια λίστα θεμάτων για να γράψετε, για να μπορέσετε να «επικοινωνήστε» μαζί τους μέσω του ιστολογίου. Εάν υπάρχουν σπάνια νέα για προϊόντα στην αγορά, καινοτομίες στον τομέα σας ή στο Διαδίκτυο, βιαστείτε να γράψετε για αυτά ενώ είναι ακόμα νωρίς και τα θέματα «καυτά».

Διατηρήστε σταθερό ρυθμό δημοσιεύσεων

Εάν θέλετε οι αναγνώστες να ακολουθούν το ιστολόγιο σας ανά πάσα στιγμή, διατηρήστε σταθερό ρυθμό δημοσίευσης άρθρων. Είτε μία ή περισσότερες φορές την ημέρα, είτε μόνο δύο φορές την εβδομάδα. Ο γενικός κανόνας είναι αποφύγετε μεγάλες περιόδους μεταξύ των δημοσιεύσεων σας για να μπορείτε να κρατάτε το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας καθώς και των πελατών σας στο έπακρο.

Δομημένο περιεχόμενο

Τα άρθρα που δημοσιεύετε στο ιστολόγιο σας πρέπει να είναι ευανάγνωστα επειδή ο χρόνος που αφιερώνεται στο διαδίκτυο είναι συνήθως μικρός. Εάν το κείμενο στη σελίδα δεν είναι εύκολο να διαβαστεί, ο χρήστης μπορεί να εγκαταλείψει τον ιστότοπο σας.

Για να αποφύγετε αυτό το πρόβλημα, διαιρέστε το κείμενο σε κεφάλαια, προσθέστε μικρές επικεφαλίδες, επισημάνετε σημαντικά σημεία του κειμένου με έντονα γράμματα. Χρησιμοποιήστε πλάγια γραφή για εισαγωγικά και εσωτερικούς συνδέσμους, hyperlinks, που βοηθούν στην καλύτερη ευρετηρίαση από τις μηχανές αναζήτησης.

Διάλογος με τους αναγνώστες

Τα σχόλια δημιουργούν το ιδανικό περιβάλλον για ένα διαδραστικό blog όπου οι επισκέπτες μπορούν να παρουσιάσουν τις απόψεις τους δημόσια. Δείτε τα σχόλια ως ένα ισχυρό κοινωνικό στοιχείο που εμπλέκει τους χρήστες σε συζητήσεις σχετικά με θέματα που τους ενδιαφέρουν. Για αυτόν τον λόγο, θα θέλουν να ακολουθήσουν τις απαντήσεις άλλων ατόμων που συμμετέχουν στη συζήτηση και έτσι να δημιουργήσουν περισσότερη επισκεψιμότητα στο ιστολόγιο σας.

Επιπλέον, τα σχόλια μπορεί να περιέχουν διάφορες ενδείξεις και οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να τις βρίσκουν χρήσιμες και έτσι να σας βοηθήσουν στην ευρετηρίαση. Δυστυχώς, υπάρχουν άτομα που δημιουργούν ανεπιθύμητα σχόλια ή μπαίνουν στον πειρασμό να χρησιμοποιούν σχόλια για συνδέσμους ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Αυτό σημαίνει ότι τα σχόλια καλό είναι να περιμένουν έγκριση πριν δημοσιευτούν.

Ecommerce

Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνετε σε ένα blog.

Μην προσθέτετε πάρα πολλές διαφημίσεις. Το blog είναι ένα εργαλείο που βοηθά στη διαφήμιση προϊόντων καθώς και συνεργατών. Δεν είναι σκόπιμο να το υπερφορτώσετε με εμπορικές πληροφορίες, επειδή δεν θα ικανοποιήσει τις προσδοκίες των αναγνωστών σας.

Μην κάνετε γραμματικά λάθη. Ακολουθείτε πάντα έναν απλό κανόνα γραφής: μην γράφετε με κακή γραμματική. Πριν δημοσιεύσετε ένα κείμενο, είναι καλύτερο να κάνετε ένα σύντομο διάλειμμα, να κοιτάξετε ξανά και να διορθώσετε όπου είναι απαραίτητο.

Πώς να προωθήσετε ένα blog

Για να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στο ιστολόγιο σας, συνιστάται να χρησιμοποιήσετε μερικές απλές μεθόδους προώθησης, οι οποίες φυσικά μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Ακολουθεί μια λίστα με τις πιο κοινές μεθόδους προώθησης:

  1. φυσικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Facebook, Twitter, Instagram και άλλα
    καταλόγους, forum και διαδικτυακές κοινότητες αφιερωμένες σε bloggers
    συνεργασία με τα μέσα ενημέρωσης, ράδιο, εφημερίδες, περιοδικά, κάποιες εκπομπές σε μικρά κανάλια της τηλεόρασης (μικρότερο κόστος από ότι σε κάποιο πανελλαδικής κάλυψης)
  2. ενημερωτικά e-mail που θα στέλνετε σε συνδρομητές, πελάτες και συνεργάτες
    γράφοντας τη διεύθυνση ιστολογίου στις επαγγελματικές σας κάρτες
    Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα blog στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο MerchantPro Hellas, καλό είναι να έχετε το δικό σας domain. Με αυτόν τον τρόπο το blog μπορεί να ενεργοποιηθεί σε έναν ήδη υπάρχον domain και να εδραιωθεί άμεσα στο Διαδίκτυο. Το MerchantPro είναι μια από της καλύτερες πλατφόρμες για online πωλήσεις στην Ευρώπη.
  3. Ένα θέλετε χρησιμοποιήσετε ένα blog στο κατάστημα σας να τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας και η έμπειρη ομάδα της MerchantPro Hellas θα δώσει την λύση! Μην διστάσετε, είμαστε εδώ σε ότι χρειαστείτε.

Σας ευχόμαστε καλή αρθρογραφία 😊

Αν χρειαστείτε οτιδήποτε μπορείτε να μας βρείτε στα ακόλουθα social media:

Για ότι άλλο χρειαστείτε μπορείτε να κάνετε
Like στην σελίδα μας στο Facebook:
https://www.facebook.com/merchantproGR
Subscribe στο κανάλι μας στο YouTube
https://www.youtube.com/MerchantProHellas
Follow στην σελίδα μας στο Twitter:
https://twitter.com/MerchantproGR
Follow στην σελίδα μας στο LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/merchantpro-hellas
Join στην κοινότητα μας στο Reddit:
https://www.reddit.com/r/MerchantProGR/