Πώς να πουλήσετε online; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για τα καταστήματα επίπλων

Ονειρεύεστε να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση ως συνδρομητικό ηλεκτρονικό κατάστημα στον τομέα του διαδικτυακού εμπορίου;

Στη σειρά άρθρων blog του MerchantPro Hellas “Πώς να πουλάτε στο διαδίκτυο;” Θα σας προετοιμάσουμε για μια επιτυχημένη έναρξη και με τις κατάλληλες συμβουλές για τις επιχειρήσεις και το μάρκετινγκ θα εκτινάξουμε τις πωλήσεις σας. Θα εξετάσουμε παραδείγματα ακμάζουσας επιχείρησης στους τομείς της μόδας, του αθλητισμού, της ηλεκτρολογίας, της ηλεκτρονικής, των οικιακών ειδών και άλλων.

Πώς να πουλήσετε online; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε!

Τα οικιακά είδη είναι μεταξύ των τριών κατηγοριών προϊόντων με τις περισσότερες παραγγελίες στην Ελλάδα ΕΛΣΤΑΤ, 2019-2020 και των πέντε κατηγοριών με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Σήμερα σας έχουμε ετοιμάσει έναν οδηγό για τα «Ιντερνετικά» καταστήματα επίπλων. Έχουμε αναλύσει κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματα επίπλων και θα σας παρουσιάσουμε τις τεχνικές που χρησιμοποιούν, καθώς και εναλλακτικές λύσεις για να ξεχωρίσουν.

Σωστή ιστοσελίδα και e-shop

Ο ποιοτικός σχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος που χρησιμοποιούν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το πρώτο βήμα στην επιτυχία ενός διαδικτυακού λιανοπωλητή. Το MerchantPro Hellas φροντίζει για την ταχύτητα φόρτωσης, την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα του καταστήματος σας, αλλά τώρα θα εξετάσουμε λεπτομέρειες  πέρα ​​από την αξιοπιστία της πλατφόρμας.

Οι άνθρωποι που επιπλώνουν τα σπίτια τους είναι συνήθως πολύ απαιτητικοί. Ψάχνουν έπιπλα με συγκεκριμένο σχεδιασμό, άνεση και μέγεθος. Έχουν μια απαίτηση για την σχέση ποιότητας – τιμή. Αναζητούν επιπλέον αξίες, όπως εγγύηση, γρήγορη και δωρεάν παράδοση, επιλογή αποπληρωμής, δοκιμαστική περίοδος κ.λπ. Με άλλα λόγια – θέλουν να είναι ήρεμοι και σίγουροι με την αγορά τους, επειδή επενδύουν σε κάτι μακροπρόθεσμο.

Ρίξτε μια ματιά στους ιστότοπους των κορυφαίων κατασκευαστών επίπλων. Η αρχική σελίδα και η ενότητα “Σχετικά με εμάς” μας γεμίζουν με προωθητικές ενέργειες, πληροφορίες για επιπλέον πρόσθετες προσφορές, εκπτώσεις και άλλα που μας πείθουν ότι είμαστε στο σωστό μέρος. Προσωπική στάση προς το πελάτη, εκπτώσεις, γρήγορη απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις και διάφορα άλλα που δείχνουν ότι το κατάστημα δεν είναι απρόσωπο αλλά είναι δίπλα στον πελάτη και μας περνάνε υποσυνείδητα το μήνυμα “Σας φροντίζουμε”. Και αυτό το μήνυμα λειτουργεί και είναι κάτι που όλοι οι πελάτες και αναγνώστες ψάχνουν να δουν στον ιστότοπο σας.

Ένα παράδειγμα είναι το IKEA στην Ελλάδα

Πιθανότατα επίσης και το δικό σας κατάστημα προσφέρει “έξτρα”.

Πρέπει να τοποθετούνται σε ορατό μέρος στον ιστότοπο. Να είστε περιεκτικοί στην περιγραφή των όρων πώλησης και της περιγραφής των προϊόντων σας. Εάν οι πελάτες κάνουν ερωτήσεις του τύπου “Υπάρχει εγγύηση;”, τότε κάτι δεν κάνετε σωστά.

Μπόνους συμβουλή:

Η φωτογραφία δεν είναι λιγότερο σημαντική από την περιγραφή. Τραβήξτε έναν μεγάλο αριθμό από ποιοτικές φωτογραφίες κάθε προϊόντος. Αν θέλετε να είναι ακόμη πιο ενδιαφέρουσες, επωφεληθείτε από νέες τεχνολογίες, όπως φωτογραφίες 360 μοιρών, εικονικές βόλτες (virtual tour) και άλλα.

Σωστή λειτουργία ενός καταστήματος

Οι καταναλωτές είναι ανυπόμονοι. Θέλουν μια άμεση απάντηση στην ερώτηση τους και θα σας δώσουν το πολύ 10 λεπτά (Έρευνα HubSpot, 2019-2020). Εάν ένας ανταγωνιστής ανταποκρίνεται γρηγορότερα, ο πελάτης είναι πιθανό να αγοράσει από αυτούς. Προσφέρετε τους μια συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, ώστε να είστε πάντα διαθέσιμοι. Το MerchantPro Hellas έχει ενσωματώσει τις συνομιλίες με Facebook Messenger, ZenDesk, Tawk.to και άλλα για να μπορείτε να είστε πάντα διαθέσιμοι για συνομιλία με τους εν δυνάμει πελάτες σας.

Ecommerce

Στρατηγικές μάρκετινγκ

  1. Blog μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ ιστολογίου είναι ένας τρόπος για να δείξετε ότι είστε ικανοί και ότι οι πελάτες σας είναι σημαντικοί για εσάς. Το πλεονέκτημα είναι ότι λίγα καταστήματα επίπλων στην Ελλάδα επενδύουν σε αυτό.

Τα πιθανά θέματα ποικίλλουν – το μόνο που χρειάζεστε είναι η επιθυμία και η δημιουργικότητα. Εκατομμύρια άρθρα μπορούν να γραφτούν σχετικά με την εσωτερική διακόσμηση, τη διακόσμηση χώρων, τη διάταξη, τον συνδυασμό χρωμάτων και άλλα.

Υπάρχει μια άλλη πτυχή. Διατηρώντας ένα ενημερωμένο ιστολόγιο, έχετε περισσότερες πιθανότητες να αρέσετε στις μηχανές αναζήτησης.

  1. Εξωτερικοί σύνδεσμοι

Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι (backlinks) είναι σημαντικοί για το SEO. Αυτοί είναι σύνδεσμοι προς το κατάστημά σας που δημοσιεύονται από άλλους ιστότοπους. Μπορεί να είναι ένα άρθρο σε ιστολόγιο, σε έναν ιστότοπο μέσων ή φόρουμ. Μπορεί να είναι σύνδεσμος που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο των συνεργατών σας.

Οι πληρωμένες αναρτήσεις είναι ο ευκολότερος τρόπος για να λάβετε εξωτερικούς συνδέσμους και τα ίδια τα άρθρα θα σας προσφέρουν περισσότερη επισκεψιμότητα.

  1. E-mail μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας φθηνός και αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρήσετε τους πελάτες σας. Οι περισσότεροι έμποροι λιανικής πώλησης επίπλων της Ελλάδας έχουν κάποιο είδος ενημερωτικού δελτίου, newsletter, αλλά λίγοι από αυτούς προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες πέρα ​​από τις προσφορές.

Θα έχετε κάτι να μοιραστείτε με τους συνδρομητές σας εάν διατηρείτε ένα ιστολόγιο. Στείλτε τακτικά μία φορά την εβδομάδα ή μία φορά το μήνα ένα ενημερωτικό email με ιδέες, νέα άρθρα, νέες τάσεις μόδας και επιπλέον, ενημερώστε τους για δώρα και εκπτώσεις.

  1. Μάρκετινγκ βίντεο

Σύμφωνα με τους εμπόρους, το περιεχόμενο βίντεο οδηγεί σε 66% περισσότερους δυνητικούς πελάτες από άλλους τύπους περιεχομένου (Έρευνα OptinMonster, 2019-2020).

Το βίντεο προσφέρει περισσότερο χώρο για δημιουργικότητα. Σήμερα, οι άνθρωποι περιμένουν περισσότερα από την ποιότητα – αναζητούν συναισθήματα και εμπειρίες.

Ίσως γι’ αυτό λειτουργούν τα βίντεο του WestElm (2,2 εκατομμύρια ακόλουθοι στο Instagram). Έχουν χρώμα, συναίσθημα, ειλικρίνεια. Σημειώνουμε μερικά ενδιαφέροντα πράγματα στη στρατηγική τους στο IGTV:

  • Οι αναρτήσεις βίντεο είναι κάθετες. Αυτό είναι κάτι ασυνήθιστο και συναρπαστικό.
  • Η ποιότητα είναι εξαιρετική, τα χρώματα είναι πλούσια και κορεσμένα.
  • Έχουν μια ποικιλία θεμάτων. Βλέπουμε σύντομα βίντεο με οδηγίες ή DIY – σχετικά με το θέμα της μαγειρικής, της τακτοποίησης, της ζωγραφικής κ.λ.π. Επιπλέον, έχουν συνεντεύξεις για την εσωτερική διακόσμηση με σχεδιαστές, επιρροές στον τρόπο ζωής και επιχειρηματικά νέα.
  1. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Social Media

Δημιουργήστε λογαριασμούς Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter και LinkedIn.

Το Pinterest είναι το μέρος για έμπνευση κατά την επίπλωση ενός σπιτιού. Δημοσιεύστε δημιουργικά έργα και σχέδια – μη τυποποιημένα έπιπλα, ενδιαφέρουσες διαρρυθμίσεις, συμβουλές, οδηγίες και πολλά άλλα πράγματα που μπορείτε να σκεφτείτε.

Το WestElm, για παράδειγμα, μοιράζεται περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες. Έχουν 10 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα.

ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: https://www.pinterest.com/westelm/

Στο Facebook και το Instagram, διατηρήστε συνεπές και ελκυστικό περιεχόμενο, χρησιμοποιήστε αναρτήσεις και υποστηρίξτε το μάρκετινγκ με δημοσκοπήσεις, παιχνίδια και λοταρίες που είναι δημοφιλείς για καταστήματα επίπλων.

Οι πελάτες παρακολουθούν τις προσφορές επίπλων και αγαπούν ακόμη περισσότερο τα δωρεάν βραβεία.

Το Ikea πχ είναι η πιο δημοφιλής ελληνική σελίδα Facebook στην κατηγορία οικιακών ειδών. Με 153.000 επισημάνσεις “μου αρέσει”, καταφέρνουν να προσελκύσουν το κοινό τους. Ο ιστότοπος τους συγκεντρώνει άτομα με διαφορετικά ενδιαφέροντα σε κάτι σαν κοινότητα. Εκτός από αυτό, δημοσιεύουν διασκεδαστικό περιεχόμενο, οργανώνουν παιχνίδια και ζωντανές εκδηλώσεις.

  1. Διαφημίσεις εκτός του διαδικτύου

Παρόλο που ο στόχος σας είναι η πώληση στο διαδίκτυο, δεν πρέπει να αγνοείτε τις διαφημίσεις εκτός του Ίντερνετ, και ιδίως τις ζωντανές εκδηλώσεις. Με το ημερολόγιο Facebook, ακόμη και άτομα που δεν σας ακολουθούν μπορούν να δουν μια εκδήλωση που οργανώνεστε από εσάς. Αυτός ο τύπος εκδήλωσης είναι συνήθως ένα άνοιγμα καταστήματος, ζωντανά παιχνίδια και προσφορές σε διάφορες μορφές. Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε σε εκθέσεις που διοργανώνονται από άλλον.

Ένας άλλος τρόπος είναι η κλασική παραδοσιακή διαφήμιση. Εάν έχετε αποφασίσει να χρησιμοποιήσετε το παραδοσιακό μάρκετινγκ τότε τα έντυπα, ραδιόφωνα και η τηλεόραση δεν είναι καθόλου κακές ιδέες. Οι πινακίδες, οι αφίσες και τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι επίσης κατάλληλα για την διαφήμιση της εταιρείας σας.

Έχετε κατάστημα με έπιπλα και σκέφτεστε να δημιουργήσετε το δικό σας e-shop; Η έμπειρη ομάδα διαφημιστών και προγραμματιστών του MerchantProHellas είναι έτοιμη να σας βοηθήσει στην δημιουργία και την εδραίωση της επιχείρησης σας με τις καλύτερες διαφημίσεις και το ωραιότερο διαδικτυακό κατάστημα των ονείρων σας.

Είμαστε δίπλα σας σε ότι χρειαστείτε, μπορείτε να μας βρείτε στα ακόλουθα social media ! Για ότι άλλο χρειαστείτε μπορείτε να κάνετε από εδώ

Like στην σελίδα μας στο Facebook:

https://www.facebook.com/merchantproGR

Subscribe στο κανάλι μας στο YouTube

https://www.youtube.com/MerchantProHellas

Follow στην σελίδα μας στο Twitter:

https://twitter.com/MerchantproGR

Follow στην σελίδα μας στο LinkedIn:

https://www.linkedin.com/company/merchantpro-hellas

Join στην κοινότητα μας στο Reddit:

https://www.reddit.com/r/MerchantProGR/