Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο | Live chat στο eshop μας

Θέλετε να διατηρήσετε περισσότερους πελάτες; Ήρθε η ώρα να σκεφτείτε τη συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

Οι πελάτες δεν έχουν χρόνο να περιμένουν. Τα email είναι αργά και χρονοβόρα και οι τηλεφωνικές κλήσεις δεν είναι πάντα πρακτικές. Ο πελάτης θέλει να παραγγείλει τώρα, αλλά αν υπάρχει δισταγμός, μπορεί απλώς να κάνει κλικ στο κουμπί X στην επάνω γωνία και να σας ξεχάσει. Υπάρχει τρόπος να κερδίσετε τους διστακτικούς επισκέπτες; Δεν υπάρχει εγγύηση επιτυχίας 100% με όλους τους επισκέπτες, αλλά αξίζει να προσπαθήσετε να συνομιλήσετε σε πραγματικό χρόνο. Είναι κάτι που σίγουρα θα σας κερδίσει πελάτες για την online επιχείρηση σας.

Η πορεία του πελάτη σε ένα e-shop

Μια κοινή κατάσταση στην πραγματική ζωή έχει ως εξής:

Ένας πελάτης μπαίνει σε ένα κατάστημα ρούχων και αρχίζει να ψάχνει. Του αρέσει ένα μπλουζάκι και ένα παντελόνι και θέλει να ρωτήσει για τα μεγέθη. Ο πωλητής τον αγνοεί, οπότε περιμένει λίγα λεπτά και φεύγει.

Μια παρόμοια κατάσταση συμβαίνει με εκατοντάδες επισκέπτες σε διαδικτυακά καταστήματα. Μια παρόμοια περίπτωση μοιάζει περισσότερο στην ακόλουθη:

Ο πελάτης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας στο Facebook. Περιηγείται στο διαδικτυακό κατάστημα που πουλάει οικιακά είδη και του αρέσει ένα προϊόν. Το προσθέτει στο καλάθι, αλλά διστάζει να το παραγγείλει επειδή δεν είναι σίγουρος αν είναι το σωστό μοντέλο για την κουζίνα του, για παράδειγμα.

Τι κάνεις στη συνέχεια;

Συνήθως υπάρχουν δύο αποτελέσματα  σε αυτήν την περίπτωση. Το πρώτο είναι μια ανεκπλήρωτη αγορά. Το κατάστημα σας δεν διαθέτει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, μόνο έναν αριθμό τηλεφώνου και ένα email που αναφέρονται στις επαφές του καταστήματος. Η σύνταξη ενός email και η κλήση στο τηλέφωνο απαιτεί πάρα πολύ κόπο και χρόνο για έναν διαδικτυακό χρήστη. Για να θέσει μια ερώτηση, πρέπει να κλείσει τον ιστότοπο και να καλέσει τον αριθμό ή να ανοίξει το email. Αυτό είναι πολύ άβολο, ειδικά όταν βλέπετε κάποιο προϊόν από μια φορητή συσκευή. Εάν τον κάνετε να καταβάλει επιπλέον προσπάθεια, θα τον χάσετε.

Η προσοχή του δεν πρέπει να εκτραπεί από τον ιστότοπο και τη σειρά. Η απουσία περιττών ενεργειών σημαίνει ασφαλέστερη πώληση. Η προβολή επιχείρησης στο ίντερνετ είναι το βασικότερο εργαλείο μιας εταιρείας για να υπερσκελίσει τον ανταγωνισμό.

Ο δεύτερος τρόπος εξόδου από την κατάσταση είναι πιο ευνοϊκός και για τα δύο μέρη. Ο πελάτης επικοινωνεί μαζί σας μέσω της συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο, υποβάλλει την ερώτησή του, του απαντάτε και κάνει την παραγγελία. Ακούγεται απλό και είναι πραγματικά τόσο εύκολο.

Τι περισσότερο προσφέρουν οι ζωντανές συνομιλίες;

Δεν έχουμε τελειώσει με τις εφαρμογές συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο. Όταν ο πελάτης είναι διστακτικός αλλά δεν κάνει μια ερώτηση, μπορείτε να μπείτε και να τον αναζητήσετε εσείς πρώτοι. Εάν καθυστερήσει για περισσότερο από ένα ορισμένο αριθμό δευτερολέπτων, ρωτήστε εάν χρειάζεστε βοήθεια. Με αυτόν τον τρόπο, θα προσελκύσετε πιθανούς πελάτες ενώ σερφάρετε στο κατάστημά σας και θα είστε σίγουροι ότι θα πραγματοποιήσετε περισσότερες πωλήσεις.

Ορισμένες παρατηρήσεις και απαντήσεις μπορούν ακόμη και να γίνουν αυτόματα, κάτι που θα σώσει τις προσπάθειες συναδέλφων που ασχολούνται με τη συνομιλία.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσετε να λαμβάνετε τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά μπορείτε να περιμένετε πιο επιτυχημένες πωλήσεις. Δεν προσπαθούμε να αρνηθούμε τα οφέλη του email marketing και των τηλεφωνικών κλήσεων. Στην πραγματικότητα, εάν ο επισκέπτης έχει μια περίπλοκη ερώτηση για διευκρίνιση, μπορείτε να του ζητήσετε τον αριθμό τηλεφώνου του και μπορείτε να τον καλέσετε.

Ecommerce

Θέλω συνομιλία σε πραγματικό χρόνο – Live Chat

Εάν είστε πεπεισμένοι για τα πλεονεκτήματα της συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο και τα μειονεκτήματα της μη πραγματοποίησης συνομιλίας, μπορείτε να αρχίσετε να σκέφτεστε πώς να την εφαρμόσετε στο κατάστημά σας.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε μια πλατφόρμα με παρόμοια λειτουργικότητα. Το MerchantProHellas προσφέρει πολλές εναλλακτικές λύσεις για συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των εφαρμογών Olark, SnapEngage, Zopim chat και Intercom. Εξερευνήστε τις διάφορες επιλογές και επιλέξτε τις πιο κατάλληλες για το κατάστημά σας και τους πελάτες του.

Η ομάδα της MerchantProHellas έχει την λύση και είναι εδώ να σας βοηθήσει να διαλέξετε το κατάλληλο εργαλείο live chat για την επιχείρηση σας. Αν χρειάζεστε βοήθεια τότε ακολουθήστε μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Για ότι άλλο χρειαστείτε μπορείτε να κάνετε

Like στην σελίδα μας στο Facebook:

https://www.facebook.com/merchantproGR

Subscribe στο κανάλι μας στο YouTube

https://www.youtube.com/MerchantProHellas

Follow στην σελίδα μαςστο Twitter:

https://twitter.com/MerchantproGR

Follow στην σελίδα μας στο LinkedIn:

https://www.linkedin.com/company/merchantpro-hellas

Join στην κοινότητα μας στο Reddit:

https://www.reddit.com/r/MerchantProGR/