Πώς μπορώ να ρυθμίσω την πληρωμή μέσω τραπεζικής μεταφοράς;

Η τραπεζική μεταφορά προσφέρει στον πελάτη τη δυνατότητα να πληρώσει τόσο μέσω τραπεζικού εμβάσματος (χρησιμοποιώντας μια υπηρεσία Internet Banking είτε με εντολή πληρωμής που ολοκληρώθηκε φυσικά στην τράπεζά του) και με κατάθεση μετρητών στον λογαριασμό του εμπόρου στην τράπεζά του.

Μάθετε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο ενεργοποίησης και διαμόρφωσης του τρόπου πληρωμής σας μέσω τραπεζικής μεταφοράς (εντολή πληρωμής) .

  • Προσθήκη πληρωμής μέσω τραπεζικού εμβάσματος
  • Εμφάνιση τρόπου πληρωμής στο κατάστημα

Προσθήκη πληρωμής μέσω τραπεζικού εμβάσματος

Για να δώσετε στους πελάτες σας την ευκαιρία να πληρώσουν μέσω τραπεζικού εμβάσματος, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα Τρόποι πληρωμής .

  2. Μετάβαση στον τρόπο πληρωμής Τραπεζική μεταφορά (εντολή πληρωμής) .

  3. Πατήστε το δεξί κουμπί για να ενεργοποιήσετε την εφαρμογή.

  4. Κάντε κλικ στο κουμπί Εγκατάσταση εφαρμογής .

  5. Μεταβείτε στην ενότητα Γενικές ρυθμίσεις και συμπληρώστε τα πεδία για τραπεζικούς λογαριασμούς . Εισαγάγετε τους τραπεζικούς λογαριασμούς στους οποίους οι πελάτες μπορούν να μεταφέρουν την αξία των παραγγελιών (αυτές θα εμφανίζονται στα παραγόμενα έγγραφα).

  6. Μεταβείτε στην ενότητα Ρυθμίσεις εμφάνισης και ορίστε τις προτιμήσεις για την εμφάνιση του τρόπου πληρωμής και άλλων σχετικών ρυθμίσεων. Στο Κέντρο βοήθειας θα βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να διαμορφώσετε τις μεθόδους πληρωμής σας στο κατάστημα .

  7. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αφού ελέγξετε όλες τις ρυθμίσεις.

Εμφάνιση τρόπου πληρωμής στο κατάστημα

Μετά την εγκατάσταση, ο τρόπος πληρωμής μέσω τραπεζικού εμβάσματος μπορεί να επιλεγεί από πελάτες στη Σελίδα πληρωμής .

Για λεπτομέρειες σχετικά με το πώς μπορείτε να ελέγξετε τον τρόπο εμφάνισης των μεθόδων πληρωμής, επισκεφθείτε την Προβολή των μεθόδων πληρωμής στο κατάστημα θέμα .

Αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας, θα ανοίξει η σελίδα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας (επιβεβαιώνοντας την επιτυχή τοποθέτηση της παραγγελίας) όπου ο πελάτης θα λάβει μια ειδοποίηση παρόμοια με την παρακάτω. Αυτή η ειδοποίηση περιέχει τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο πελάτης για να ολοκληρώσει τη διαδικασία αγοράς.

Επίσης, μετά την παραγγελία, ο πελάτης θα λάβει μέσω email τις ακόλουθες πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την πραγματοποίηση της πληρωμής μέσω τραπεζικής μεταφοράς (εντολή πληρωμής) :

  • τον αριθμό της παραγγελίας που έγινε στο κατάστημα ·
  • τα προϊόντα που σχετίζονται με αυτήν την παραγγελία ·
  • την τιμή των προϊόντων και τη συνολική τιμή πληρωμής ·
  • τα φορολογικά δεδομένα της εταιρείας που κατέχει το ηλεκτρονικό κατάστημα, απαραίτητα για να είναι σε θέση ο πελάτης να πραγματοποιήσει την τραπεζική μεταφορά.
    Μπορείτε να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας ανά πάσα στιγμή, μεταβαίνοντας στην ενότητα Ρυθμίσεις λογαριασμού .
  • το email επικοινωνίας του καταστήματός σας, όπου ο πελάτης μπορεί να στείλει την επιβεβαίωση πληρωμής, για να επιταχύνει τη διαδικασία παράδοσης των προϊόντων ·

Στον πίνακα ελέγχου του καταστήματός σας MerchantPro , η παραγγελία θα καταχωριστεί με την κατάσταση Εκκρεμεί παραγγελία, Εκκρεμεί πληρωμή .

Μετά την πληρωμή του ποσού από τον πελάτη και την παραλαβή στον λογαριασμό, μπορείτε να επιβεβαιώσετε την παραγγελία για να ξεκινήσει η επεξεργασία της, μεταβαίνοντας στη σελίδα Εκκρεμείς παραγγελίες .

ΥΠΟΔΕΙΞΗ

Σας συνιστούμε να επεξεργαστείτε και να αποστείλετε την παραγγελία να γίνει μόνο αφού επιβεβαιωθεί η συλλογή χρημάτων από την τράπεζα.

Τελευταία τροποποίηση: 04 Jul 2021
Ήταν χρήσιμη αυτή η σελίδα;
Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;