Πώς μπορώ να επιτρέψω στους χρήστες να ζητήσουν ακύρωση λογαριασμού και διαγραφή προσωπικών δεδομένων;

Μόλις δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρήστη στο κατάστημά σας ή κάνοντας μια παραγγελία, οι πελάτες δίνουν τη συγκατάθεσή τους για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από το κατάστημά σας. Ταυτόχρονα, η ισχύουσα νομοθεσία επιτρέπει σε οποιονδήποτε έχει έρθει σε επαφή με το κατάστημά σας με αυτούς τους τρόπους να ζητήσει τη διαγραφή του λογαριασμού χρήστη ή των προσωπικών δεδομένων που έχουν αποθηκευτεί.

Η ακύρωση του λογαριασμού ενός χρήστη μπορεί να γίνει με δύο τρόπους: με ανωνυμοποίηση ή με μόνιμη διαγραφή προσωπικών δεδομένων. Μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή επιλογή και άλλες σχετικές ρυθμίσεις μεταβαίνοντας στη σελίδα " Απόρρητο και cookie " .

  • Ενεργοποίηση της επιλογής ακύρωσης λογαριασμού
  • Ανωνυμοποίηση προσωπικών δεδομένων
  • Διαγραφή προσωπικών δεδομένων
  • Τι πρέπει να κάνει ο χρήστης για να ακυρώσει τον λογαριασμό του;
  • Επεξεργασία αιτημάτων ακύρωσης λογαριασμού

Ενεργοποίηση της επιλογής ακύρωσης λογαριασμού

Η επιλογή ακύρωσης λογαριασμού επιτρέπει στο χρήστη να στείλει αίτημα για ακύρωση του λογαριασμού χρήστη στο κατάστημα. Μετά την επεξεργασία του αιτήματος ακύρωσης, ανάλογα με τις ρυθμίσεις σας, τα δεδομένα του χρήστη είτε θα ανωνυμοποιηθούν είτε θα διαγραφούν οριστικά και ο χρήστης δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό του.

Στην τυπική διαμόρφωση, η επιλογή ακύρωσης λογαριασμού είναι απενεργοποιημένη. Για να ενεργοποιήσετε αυτήν την επιλογή στο κατάστημα, πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:

  1. Δείτε το Privacy & Cookies σελίδα , προσωπικών πληροφοριών.

  2. Ενεργοποιεί την επιλογή αιτήματος ακύρωσης λογαριασμού χρήστη .

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ

    Η ενεργοποίηση της λειτουργίας έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζει στους πελάτες τη δυνατότητα να ζητήσουν την ακύρωση του λογαριασμού, στον λογαριασμό χρήστη τους στο κατάστημα.

  3. Αφού ενεργοποιήσετε την επιλογή, θα μπορείτε να τροποποιήσετε το μήνυμα που εμφανίζεται στη σελίδα ακύρωσης λογαριασμού.

  4. Η ρύθμιση Λειτουργία επεξεργασίας ακύρωσης λογαριασμού χρήστη σάς επιτρέπει να επιλέξετε πώς θα καταργηθούν τα δεδομένα που σχετίζονται με τον ακυρωμένο λογαριασμό από το σύστημα:

    • Ανωνυμοποίηση (τα δεδομένα θα ξαναγραφούν σε μορφή που δεν επιτρέπει πλέον την αναγνώρισή της)
      ή
    • Μόνιμη διαγραφή (ο λογαριασμός και όλα τα σχετικά δεδομένα θα διαγραφούν οριστικά)
  5. Επιλέξτε αν θέλετε να επιβεβαιώσετε στον χρήστη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι το αίτημα ακύρωσης του λογαριασμού του έχει υποβληθεί σε επεξεργασία.

  6. Επεξεργαστείτε το θέμα και το περιεχόμενο του email σύμφωνα με τις προτιμήσεις.

  7. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αφού βεβαιωθείτε ότι έχετε πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες αλλαγές.

Ανωνυμοποίηση προσωπικών δεδομένων

Εάν επιλέξετε να ακυρώσετε τον λογαριασμό χρήστη μέσω της διαδικασίας ανωνυμοποίησης προσωπικών δεδομένων, αυτές οι πληροφορίες θα ξαναγραφούν σε μορφή που δεν επιτρέπει πλέον την ταυτοποίηση του χρήστη και δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό του μετά την επεξεργασία του αιτήματός του. Ματαίωση.

Τα δεδομένα πελατών θα ανωνυμοποιηθούν σε όλες τις τοποθεσίες στο cpanel (παραγγελίες, λίστα πελατών), εκτός από τα φορολογικά έγγραφα. Μέσα στα φορολογικά τιμολόγια και αποδείξεις, τα δεδομένα του πελάτη θα παραμείνουν αμετάβλητα, σύμφωνα με τις νομικές διατάξεις.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Οι παραγγελίες από πελάτες των οποίων τα δεδομένα στη συνέχεια ανωνυμοποιήθηκαν δεν θα διαγραφούν από το σύστημα.

Διαγραφή προσωπικών δεδομένων

Εάν επιλέξετε να ακυρώσετε το λογαριασμό χρήστη μέσω της διαδικασίας Μόνιμης Διαγραφής , αυτές οι πληροφορίες και ο λογαριασμός χρήστη θα διαγραφούν από το σύστημα μετά την επεξεργασία του αιτήματος ακύρωσης.

Τα δεδομένα πελατών θα διαγραφούν από τη λίστα πελατών, αλλά θα παραμείνουν διαθέσιμα σε φορολογικά τιμολόγια και αποδείξεις, σύμφωνα με τη νομοθεσία, καθώς και σε παραγγελίες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται από αυτούς τους πελάτες μπορούν να διαγραφούν κατά τη μη αυτόματη επεξεργασία αιτημάτων ακύρωσης χρησιμοποιώντας μια ειδική ρύθμιση ή μπορείτε να διαγράψετε παραγγελίες ξεχωριστά από τη λίστα παραγγελιών.

Τι πρέπει να κάνει ο χρήστης για να ακυρώσει τον λογαριασμό του;

Αμέσως μετά την ενεργοποίηση της επιλογής Ακύρωση αιτήματος λογαριασμού, θα εμφανιστεί ένας σύνδεσμος για ακύρωση του λογαριασμού στο λογαριασμό του χρήστη, στην ενότητα Ο λογαριασμός μου .

Κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο Ακύρωση λογαριασμού , ο χρήστης θα μπορεί να στείλει αίτημα για ακύρωση του λογαριασμού.

Αμέσως μετά την αποστολή του αιτήματος ακύρωσης λογαριασμού, ο χρήστης θα αποσυνδεθεί από τον λογαριασμό και θα λάβει μέσω email επιβεβαίωση αποστολής της αίτησης ακύρωσης.

Επιπλέον, η μόνιμη ανωνυμοποίηση ή διαγραφή θα πραγματοποιηθεί μόνο μετά την επεξεργασία του αιτήματος ακύρωσης λογαριασμού.

Εάν ο χρήστης αποκτήσει ξανά πρόσβαση στον λογαριασμό του ενώ το αίτημα εκκρεμεί (δεν έχει ακόμη υποβληθεί σε επεξεργασία), τότε το αίτημα ακύρωσης λογαριασμού θα διαγραφεί αυτόματα από το σύστημα και έτσι δεν θα είναι δυνατή η επεξεργασία του. Εάν ο χρήστης εξακολουθεί να θέλει να ακυρώσει το λογαριασμό, θα χρειαστεί να στείλετε ένα νέο αίτημα ακύρωσης λογαριασμού.

Επεξεργασία αιτημάτων ακύρωσης λογαριασμού

Όλα τα αιτήματα για ακύρωση λογαριασμού βρίσκονται στο μενού Πελάτες , στη σελίδα Αιτήματα πελατών .

Η επεξεργασία των αιτημάτων γίνεται αυτόματα από το Σύστημα ή με μη αυτόματο τρόπο , χρησιμοποιώντας τον τρόπο επεξεργασίας που έχετε επιλέξει (Ανωνυμοποίηση ή Διαγραφή).

Αυτόματη επεξεργασία

Η επεξεργασία των αιτημάτων ακύρωσης λογαριασμού γίνεται αυτόματα από το σύστημα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, το οποίο μπορείτε να ορίσετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Για να εισαγάγετε τον αριθμό ημερών μετά τις οποίες η επεξεργασία των αιτήσεων θα γίνεται αυτόματα, πρέπει να ολοκληρώσετε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα απορρήτου και cookie .
  2. Επιλέξτε τον αριθμό των ημερών μετά τις οποίες θα γίνει αυτόματη επεξεργασία των αιτημάτων ακύρωσης.
  3. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αφού βεβαιωθείτε ότι έχετε πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες αλλαγές.

Εάν θέλετε να επεξεργαστείτε ένα αίτημα ακύρωσης λογαριασμού προτού υποβληθεί αυτόματα σε επεξεργασία από το σύστημα, μπορείτε να το επεξεργαστείτε χειροκίνητα.

Χειροκίνητη επεξεργασία

Αυτός ο τύπος επεξεργασίας αιτήσεων ακύρωσης λογαριασμού μπορεί να γίνει ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα Αιτήματα πελατών .
  2. Επιλέξτε ένα ή περισσότερα αιτήματα ακύρωσης λογαριασμού.
  3. Κάντε κλικ στο κουμπί Διαδικασία .
  4. Στη συνέχεια, θα εμφανιστεί μια επικάλυψη στην οποία θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε την ενέργεια Ανωνυμοποίησης ή Διαγραφή δεδομένων, ανάλογα με τις ρυθμίσεις σας.

Εάν προηγουμένως έχετε επιλέξει ανωνυμοποίηση δεδομένων, η επιβεβαίωση που θα ζητηθεί θα περιλαμβάνει επίσης τη δυνατότητα αποστολής επιβεβαίωσης μέσω email σε πελάτες μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ανωνυμοποίησης.

β. Εάν έχετε προηγουμένως επιλέξει τη Μόνιμη Διαγραφή Δεδομένων, στην επιβεβαίωση θα σας ζητηθεί να συμπεριλάβετε τη δυνατότητα διαγραφής παραγγελιών πελατών, καθώς και τη δυνατότητα αποστολής επιβεβαίωσης μέσω email σε πελάτες μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ανωνυμοποίησης.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Η επεξεργασία αιτημάτων ακύρωσης λογαριασμού είναι μια μη αναστρέψιμη ενέργεια και δεν θα μπορείτε πλέον να επαναφέρετε ανώνυμα ή διαγραμμένα δεδομένα.

Τελευταία τροποποίηση: 29 Jun 2021
Ήταν χρήσιμη αυτή η σελίδα;
Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;