Πώς μπορώ να εμφανίσω τα στοιχεία επικοινωνίας στο κατάστημα;

Για να επικοινωνήσετε με τους επισκέπτες του καταστήματός σας και από πελάτες που πραγματοποιούν παραγγελίες, πρέπει να έχετε ενεργά πολλά κανάλια επικοινωνίας.

Ορίστε προτιμήσεις για δεδομένα επαφής και ταυτοποίησης που εμφανίζονται στο κατάστημα στη σελίδα Δεδομένα επαφής .

  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Τηλέφωνο
  • Στοιχεία αναγνώρισης εταιρείας
  • Λογαριασμοί κοινωνικών μέσων

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Η επικοινωνία μέσω email με τους πελάτες είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία μιας διαδικτυακής επιχείρησης και η εμφάνισή της σε βασικές τοποθεσίες στον ιστότοπο θα επιβεβαιώσει στους πελάτες ότι μπορούν εύκολα να έρθουν σε επαφή με το κατάστημά σας και να αυξήσουν την εμπιστοσύνη τους για την παραγγελία.

Προτού ρυθμίσετε τον δικό σας τομέα στο κατάστημα και εισαγάγετε την προσαρμοσμένη διεύθυνση email σας, το πεδίο διεύθυνσης email του καταστήματος θα συμπληρωθεί με μια διεύθυνση που δημιουργείται αυτόματα από το σύστημα. Πρόκειται για μια ψευδώνυμη διεύθυνση, η οποία προωθεί μηνύματα στη διεύθυνση με την οποία καταχωρίσατε τον λογαριασμό χρήστη σας. Σας συνιστούμε να αντικαταστήσετε αυτήν τη διεύθυνση με ένα εξατομικευμένο email το συντομότερο δυνατό.

Εάν δεν έχετε δημιουργήσει ακόμη μια επίσημη διεύθυνση email προσαρμοσμένη στον τομέα του καταστήματος, [μάθετε εδώ πώς μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό email.

ΥΠΟΔΕΙΞΗ

Συνιστάται να εξατομικεύεται η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταστήματος που προορίζεται για επικοινωνία με πελάτες με τον τομέα του καταστήματος (π.χ. contact@domain.gr). Οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δημιουργούνται με δωρεάν υπηρεσίες, όπως το Yahoo και το Gmail, δεν εμπνέουν επαγγελματισμό και εμπιστοσύνη.

Για να αποθηκεύσετε στο σύστημα και να εμφανίσετε στον ιστότοπο τη διεύθυνση email του καταστήματος, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα Δεδομένα επικοινωνίας από το μενού Ρυθμίσεις λογαριασμού , ενότητα Δεδομένα επαφής .
  2. Εισαγάγετε την επίσημη διεύθυνση του καταστήματος στο πεδίο Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταστήματος .
  3. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αφού βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα που έχετε εισαγάγει είναι σωστά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Η διεύθυνση που καταχωρίσατε πρέπει να είναι έγκυρη για να λαμβάνετε email και μηνύματα πελατών που λαμβάνονται μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Οι τοποθεσίες στον ιστότοπο όπου θα εμφανίζεται η επίσημη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του καταστήματός σας είναι:

  • Σελίδα επαφών (για να εμφανιστεί η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε αυτήν τη σελίδα, ενεργοποιήστε τη ρύθμιση Εμφάνιση δεδομένων εμπόρου στη σελίδα επαφής και σε άλλες συγκεκριμένες τοποθεσίες , διαθέσιμες στα δεδομένα επαφής ).
  • Σελίδα όρων και προϋποθέσεων ·
  • Σελίδα απορρήτου
  • Σελίδα πολιτικής cookie.

Τηλέφωνο

Η εμφάνιση ενός αριθμού τηλεφώνου σε ορατές και εύκολα προσβάσιμες τοποθεσίες στον ιστότοπο θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των πελατών στο κατάστημά σας. Εξίσου σημαντική πτυχή είναι η εξασφάλιση της διαθεσιμότητας για λήψη κλήσεων από πελάτες.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εισαγάγετε τον αριθμό τηλεφώνου του καταστήματος:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα Δεδομένα επικοινωνίας από το μενού Ρυθμίσεις λογαριασμού , ενότητα Δεδομένα επαφής .
  2. Προσθέστε τον αριθμό τηλεφώνου του καταστήματος.
  3. Ενεργοποιήστε την εμφάνιση του αριθμού τηλεφώνου στη σελίδα προϊόντος, εάν θέλετε.
  4. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αφού βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα που έχετε εισαγάγει είναι σωστά.

Ο αριθμός τηλεφώνου που έχει εισαχθεί θα εμφανίζεται σε ορισμένες συγκεκριμένες τοποθεσίες, όπως:

  • την επάνω γραμμή του ιστότοπου, η οποία εξασφαλίζει ορατότητα από οποιαδήποτε σελίδα όπου μπορεί να είναι ο επισκέπτης ·

  • Σελίδα επαφών (για να εμφανιστεί η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε αυτήν τη σελίδα, ενεργοποιήστε τη ρύθμιση Εμφάνιση δεδομένων εμπόρου στη σελίδα επαφής και σε άλλες συγκεκριμένες τοποθεσίες , διαθέσιμες στα δεδομένα επαφής ).

  • σελίδα προϊόντος (για να εμφανιστεί η διεύθυνση email σε αυτήν τη σελίδα, ενεργοποιήστε τη ρύθμιση Εμφάνιση αριθμού τηλεφώνου στη σελίδα προϊόντος , διαθέσιμη στα δεδομένα επαφής ).

Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε τους χρήστες ποιο είναι το πρόγραμμα για τη λήψη τηλεφωνικών παραγγελιών. Για να εισέλθετε στο πρόγραμμα τηλεφωνικού κέντρου, μεταβείτε στην ενότητα Δεδομένα επικοινωνίας και συμπληρώστε το αντίστοιχο πεδίο. Στη συνέχεια, αποκτήστε πρόσβαση στο κουμπί Αποθήκευση .

Το πρόγραμμα θα εμφανίζεται στις σελίδες προϊόντων και στη σελίδα επαφής ανάλογα με τις ρυθμίσεις που λειτουργούν.

Στοιχεία αναγνώρισης εταιρείας - Φορολογικοί αριθμοί κ.α.

Η ισχύουσα νομοθεσία ορίζει την υποχρέωση εμφάνισης των δεδομένων της εταιρείας που λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα στον ιστότοπο. Επιπλέον, είναι πιο πιθανό να λαμβάνετε παραγγελίες όταν τα εταιρικά δεδομένα είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο και οι πελάτες έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτόν.

Τα εταιρικά δεδομένα, όπως έχουν εισαχθεί στη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού χρήστη ή αργότερα, εμφανίζονται σιωπηρά στους Όρους και Προϋποθέσεις και στις σελίδες απορρήτου .

Στην προεπιλεγμένη διαμόρφωση, τα δεδομένα αναγνώρισης της εταιρείας εμφανίζονται επίσης στη σελίδα " Επικοινωνία " . Η ρύθμιση που ελέγχει την εμφάνιση των εταιρικών δεδομένων στη σελίδα επαφών - Εμφανίζει τα δεδομένα εμπόρων στη σελίδα επαφών και σε άλλες συγκεκριμένες τοποθεσίες , διαθέσιμες στα Δεδομένα επικοινωνίας .

Λογαριασμοί κοινωνικών μέσων

Η καλή επικοινωνία με το κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη για την επιτυχία μιας διαδικτυακής επιχείρησης και οι σελίδες παρουσίασης αυτών των πλατφορμών, οι οποίες έχουν συνεχώς ενημερωμένο περιεχόμενο, μπορούν να παρέχουν επιπλέον επικύρωση για το κατάστημά σας.

Συνιστάται λοιπόν να επικοινωνείτε στο κατάστημα ότι είστε παρόντες στα Social Media. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να εισαγάγετε τους συνδέσμους ή τα αναγνωριστικά ειδικά για κάθε διαδικτυακή πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest):

  1. Μεταβείτε στη σελίδα Δεδομένα επικοινωνίας, στην ενότητα Κοινωνικά μέσα .
  2. Συμπληρώστε τους συνδέσμους προς τους λογαριασμούς ή τις σελίδες σας σε κάθε πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε.
  3. Τα εικονίδια για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ορίζονται από προεπιλογή ως ενεργά και θα εμφανίζονται στην κεφαλίδα / υποσέλιδο του διαδικτυακού καταστήματος (ανάλογα με το πρότυπο), εάν εισαγάγατε πληροφορίες στο προηγούμενο βήμα.
  4. Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αφού βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα που έχετε εισαγάγει είναι σωστά.

Επίσης, στην τυπική διαμόρφωση ενεργοποιούνται τα εικονίδια για κοινή χρήση, στη σελίδα προϊόντος, η οποία βοηθά στη διανομή του περιεχομένου, από τον επισκέπτη, στις κοινωνικές πλατφόρμες Facebook, Twitter και Pinterest.

Σε αυτήν τη λίστα υπάρχει επίσης η επιλογή να στείλετε ένα μήνυμα για τη σύσταση προϊόντος, σε μια διεύθυνση email.

Παρόλο που δεν το συνιστούμε, μπορείτε να απενεργοποιήσετε την εμφάνιση εικονιδίων κοινής χρήσης στη σελίδα προϊόντος μέσω της ρύθμισης Εμφάνιση εικονιδίων κοινωνικών μέσων στη σελίδα προϊόντος .

Τελευταία τροποποίηση: 29 Jun 2021
Ήταν χρήσιμη αυτή η σελίδα;
Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;