Πώς λειτουργεί η ενσωμάτωση του λογισμικού ERP στο ηλεκτρονικό μου κατάστημα;

Αυτοματοποιήστε και απλοποιήστε τις λειτουργίες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα από την MerchantPro μέσω ενοποίησης με μια λύση ERP, η οποία σας επιτρέπει να ενημερώνετε σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των δύο οντοτήτων πληροφορίες σχετικά με πελάτες, προμηθευτές, πωλήσεις, αγορές, διαθέσιμα αποθέματα ή μετακίνηση προϊόντων σε αποθήκες.

Ανακαλύψτε περαιτέρω πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ροές επικοινωνίας μεταξύ του καταστήματος MerchantPro και του λογισμικού ERP.

  • Δημιουργία και ενημέρωση προϊόντων
  • Συγχρονισμός αποθέματος
  • Ενημέρωση παραγγελιών

Δημιουργία και ενημέρωση προϊόντων

Ενσωματώνοντας το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με μια λύση ERP, τα προϊόντα μπορούν να δημιουργηθούν με δύο τρόπους:

  • Από το σύστημα MerchantPro (η πιο συχνά χρησιμοποιούμενη παραλλαγή και ευκολότερη).
  • Από το ERP (εάν το επιτρέπει το λογισμικό).

Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του λογισμικού ERP, τα νέα προϊόντα, καθώς και εκείνα που έχουν υποστεί αλλαγές τιμών, χαρακτηριστικά, προδιαγραφές κ.λπ., συγχρονίζονται είτε αμφίδρομα είτε μόνο μονοκατευθυντικά από το ERP στο MerchantPro μέσω ενός API, σε τακτική βάση χρονικά διαστήματα.

Συγχρονισμός αποθέματος

Κατά την παραγγελία στο κατάστημα ή σε περίπτωση παραλαβής νέων αγαθών, η ενημέρωση λαμβάνεται από το ERP μέσω API από το σύστημα MerchantPro, σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Επίσης, για τον μόνιμο συγχρονισμό των αποθεμάτων μεταξύ ERP και MerchantPro, υπάρχουν αυτόματα περιοδικές διαδικασίες για την επαλήθευση της ακρίβειας των δεδομένων, αντίστοιχα, για τη διόρθωσή τους.

Ενημέρωση παραγγελιών

Το λογισμικό ERP συγκεντρώνει παραγγελίες από πολλές πηγές και στη συνέχεια μπορούν να συγχρονιστούν αυτόματα στο σύστημα MerchantPro. Η μεταφορά πληροφοριών σχετικά με τις παραγγελίες γίνεται αμφίδρομη μεταξύ του καταστήματος και των λύσεων ERP που επιτρέπουν αυτό ή μόνο μονοκατευθυντικό, από το MerchantPro στο ERP. Η ενημέρωση γίνεται αυτόματα, αλλά μπορεί επίσης να γίνει χειροκίνητα σε περίπτωση σφαλμάτων επικοινωνίας μεταξύ των δύο συστημάτων.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Ανάλογα με το ERP με το οποίο εκτελείται η ενσωμάτωση, ενδέχεται να υπάρχουν κάποιες διαφορές στις τυπικές ροές. Κατόπιν αιτήματος, μπορούμε να δημιουργήσουμε μια προσαρμοσμένη ρύθμιση για να ικανοποιήσουμε τυχόν ιδιαιτερότητες που σχετίζονται με προϊόντα και παραγγελίες Επίσης, μέσω μιας προσαρμοσμένης ρύθμισης μπορούμε να επιτύχουμε την ενοποίηση πολλών διαδικτυακών καταστημάτων με το ίδιο ERP.

Για λεπτομέρειες, επικοινωνήστε μαζί μας .

Τελευταία τροποποίηση: 28 May 2021
Ήταν χρήσιμη αυτή η σελίδα;
Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;