Πώς να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή "Επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και συνδρομές" στο κατάστημα σας

Εγκαθιστώντας την εφαρμογή " Επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και συνδρομές" , μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες του καταστήματός σας τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια συνδρομή με προκαθορισμένη συχνότητα, για την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων. Όταν προσθέτετε στο καλάθι ένα προϊόν για το οποίο είναι διαθέσιμη η επιλογή, ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ μιας μεμονωμένης αγοράς , μιας επαναλαμβανόμενης αγοράς σε ορισμένα διαστήματα ή μπορείτε ακόμη και να δημιουργήσετε προϊόντα διαθέσιμα μόνο σε συνδρομή.

Έχετε επίσης την επιλογή να συσχετίσετε μια έκπτωση για καθορισμένες περιόδους επανάληψης, η οποία θα ισχύει μόνο για επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και όχι για την αρχική παραγγελία.

Οι παραγγελίες μετά την ενεργοποίηση της συνδρομής θα πραγματοποιούνται αυτόματα, χωρίς παρέμβαση του πελάτη.

  • Εγκατάσταση και ρύθμιση
  • Συσχέτιση συνδρομητικών προϊόντων
  • Υποβολή περιοδικών παραγγελιών στο κατάστημα
  • Διαχείριση συνδρομών πελατών

Εγκατάσταση και ρύθμιση

Για να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και συνδρομές στο κατάστημά σας, είναι απαραίτητο να ολοκληρώσετε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Μεταβείτε στη σελίδα του App Store .
  2. Μεταβείτε στην εφαρμογή Επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και συνδρομές .
  3. Κάντε κλικ στο κουμπί Εγκατάσταση εφαρμογής .
  4. Μεταβείτε στην ενότητα Διαχείριση συνδρομών .
  5. Κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη τύπου συνδρομής (μπορείτε να προσθέσετε διάφορους τύπους συνδρομών, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες των προϊόντων που θα συσχετίσετε).
  6. Οι ακόλουθες επιλογές για τη ρύθμιση μιας συνδρομής θα είναι διαθέσιμες στην επικάλυψη που θα εμφανιστεί στην οθόνη:
  • Εσωτερική αναφορά - το πεδίο θα συμπληρωθεί αποκλειστικά για την αναγνώριση της συνδρομής στον πίνακα ελέγχου.
  • Τύπος περιόδου - επιλέγει εάν η επανάληψη θα εφαρμοστεί σε διαστήματα ημερών, εβδομάδων ή μηνών.
  • Περίοδος - συμπληρώστε το πεδίο με τον αριθμό ημερών, εβδομάδων ή μηνών, ανάλογα με τη ρύθμιση από το προηγούμενο βήμα. η επανάληψη θα εφαρμοστεί αυτόματα κατά την εκπλήρωση του καθορισμένου όρου ·
  • Ποσοστό έκπτωσης - προαιρετικά, μπορείτε να ορίσετε μια ποσοστιαία έκπτωση που θα ισχύει ξεκινώντας από τη δεύτερη παραγγελία (μόλις τεθεί σε ισχύ η συνδρομή)

ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Για έναν τύπο συνδρομής μπορείτε να ορίσετε πολλά διαφορετικά χρονικά διαστήματα. Κατά την προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι, ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ένα από αυτά τα διαστήματα επανάληψης και οι αυτόματες παραγγελίες θα πραγματοποιούνται αυτόματα με την επιλεγμένη συχνότητα.

  • Η επιλογή συνδρομής είναι υποχρεωτική - ελέγχοντας αυτήν την επιλογή, ο πελάτης θα είναι υποχρεωμένος να επιλέξει συνδρομή κατά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.
  • Τύπος επανάληψης - επιλέξτε μία από τις δύο επιλογές που θέλετε να εφαρμόσετε: Μη αυτόματη ή Αυτόματη.
  • Εάν επιλέξετε Μη αυτόματη , η επαναλαμβανόμενη παραγγελία θα δημιουργηθεί αυτόματα και ο πελάτης θα πληρώσει για την παραγγελία χειροκίνητα αργότερα.
  • Εάν επιλέξετε Αυτόματο , η επαναλαμβανόμενη παραγγελία θα δημιουργηθεί αυτόματα και η πληρωμή θα γίνει επίσης αυτόματα, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα της κάρτας που είχε χρησιμοποιηθεί προηγουμένως από τον πελάτη. Μόνο ορισμένοι διαδικτυακοί επεξεργαστές πληρωμών επιτρέπουν αυτήν την επιλογή - επικοινωνήστε με το Κέντρο υποστήριξης πελατών για λεπτομέρειες.
  • Κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση αφού ελέγξετε όλες τις ρυθμίσεις.

Συσχέτιση συνδρομητικών προϊόντων

Για να αγοράσετε ένα ή περισσότερα επαναλαμβανόμενα προϊόντα αυτόματα, είναι απαραίτητο να συσχετίσετε μια συνδρομή σε καθένα από αυτά. για να εκτελέσετε αυτήν τη λειτουργία, μεταβείτε στη σελίδα Λίστα προϊόντων , όπου έχετε τις ακόλουθες επιλογές για τη συσχέτιση μιας συνδρομής προϊόντος:

  1. Από τη σελίδα προϊόντος - μεταβείτε στην επιλογή Επεξεργασία δίπλα σε κάθε προϊόν και μεταβείτε στην ενότητα Οργάνωση καταλόγου για να επιλέξετε τον τύπο της συνδρομής που σχετίζεται με το προϊόν.
  2. Από τη σελίδα Λίστα προϊόντων - επιλέξτε ένα ή περισσότερα προϊόντα στα οποία θέλετε να συσχετίσετε μια συνδρομή και επιλέξτε την επιλογή Συσχέτιση συνδρομής που είναι διαθέσιμη στην καρτέλα Περισσότερες επιλογές . Αυτή η παραλλαγή έχει το πλεονέκτημα ότι μια συνδρομή μπορεί να συσχετιστεί ταυτόχρονα με πολλά προϊόντα.

Υποβολή περιοδικών παραγγελιών στο κατάστημα

Μετά την ενεργοποίηση της δυνατότητας υποβολής περιοδικών παραγγελιών, η επιλογή της περιοδικής περιόδου θα γίνει ορατή στις σελίδες των προϊόντων στις οποίες έχει συσχετιστεί ο αντίστοιχος τύπος συνδρομής.

Εάν στο πλαίσιο ελέγχου Προσθήκη τύπου η συνδρομή είναι υποχρεωτική η επιλογή συνδρομής , ο πελάτης θα είναι υποχρεωμένος να προσθέσει το αντίστοιχο προϊόν στο καλάθι για να ενεργοποιήσει την επαναλαμβανόμενη παραγγελία επιλέγοντας μία από τις περιόδους που έχουν καθοριστεί για τον αντίστοιχο τύπο συνδρομής. Εάν δεν επιλέξετε την επιλογή, τότε η επιλογή της συνδρομής από τον πελάτη γίνεται προαιρετική και ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει να αγοράσει το προϊόν μόνο μία φορά ή να ενεργοποιήσει μια συνδρομή για επαναλαμβανόμενες παραγγελίες

Σε περίπτωση επιλογής μιας συνδρομής επαναλαμβανόμενης παραγγελίας, η παραγγελία θα δημιουργηθεί αυτόματα μετά την ολοκλήρωση του επιλεγμένου διαστήματος επανάληψης και ο πελάτης θα λάβει ένα email επιβεβαίωσης.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Μετά την αυτόματη υποβολή των επαναλαμβανόμενων παραγγελιών, μπορούν να προβληθούν στη σελίδα Εκκρεμείς παραγγελίεςαπό τον πίνακα ελέγχου. Στη συνέχεια, θα πρέπει να επεξεργαστείτε τις παραγγελίες που δημιουργούνται αυτόματα ως αποτέλεσμα μιας συνδρομής, όπως στην περίπτωση των τακτικών παραγγελιών.

Διαχείριση συνδρομών πελατών

Η διαχείριση των περιοδικών συνδρομών παραγγελίας γίνεται από τη σελίδα Συνδρομές πελατών , διαθέσιμη στην ενότητα Πελάτες του πίνακα ελέγχου. Η σελίδα παραθέτει όλες τις επαναλαμβανόμενες παραγγελίες που ενεργοποιούνται από τους πελάτες του καταστήματός σας, με τις ακόλουθες λεπτομέρειες:

  • Συνδρομή - κωδικός αναγνώρισης συνδρομής.
  • Πελάτης - το όνομα και η διεύθυνση email του πελάτη.
  • Λεπτομέρειες συνδρομής - ο τύπος της επαναλαμβανόμενης συνδρομής παραγγελίας που έχει επιλέξει ο πελάτης.
  • Αρχική παραγγελία - ο κωδικός αναγνώρισης της αρχικής παραγγελίας (η σειρά με την οποία ενεργοποιήθηκε η συνδρομή).
  • Ημερομηνία - ημέρα και ώρα κατά την οποία έγινε η αρχική παραγγελία.
  • Επόμενη ανανέωση - η ημερομηνία κατά την οποία θα εφαρμοστεί η επόμενη επαναλαμβανόμενη εντολή.
  • Παραγγελίες - ο αριθμός των επαναλαμβανόμενων παραγγελιών που έγιναν με βάση τη συνδρομή.
  • Κουμπί εναλλαγής - αλλάζοντας το κουμπί, μπορείτε να ενημερώσετε την κατάσταση μιας συνδρομής σε Ενεργό ή Ανενεργό .
  • Επιλογές - μπορείτε να επιλέξετε Διαγραφή για να διαγράψετε την αντίστοιχη συνδρομή ή Δημιουργία νέας παραγγελίας για να δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία στο λογαριασμό του πελάτη.
Τελευταία τροποποίηση: 28 May 2021
Ήταν χρήσιμη αυτή η σελίδα;
Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια;